vineri, 20 mai 2011

Intre marfa si ambalajul final,

Se spune ca nu conteaza ambalajul decit in masura in care produsul continut este mult sub asteptari. In acest caz cei talentati si cu o imaginatie sporita creaza un text superincitant si un ambalaj stralucitor,in infinite straturi.Fascinati de aceasta marfa supraambalata,in formule sofisticate si pline de interes,ne incumetam sa o dorim,sa o achizitionam, minati de nerabdare. Si tot desfacem fundite colorate si tot despachetam iar intr-un tirziu si in final,descoperim contrariati doar un graunte de adevar,din toata reclama facuta la acest neinsemnat si minuscul produs. Intre marfa si ambalajul final este o multistratificare de foite si fundite colorate,de supraestimari exagerate,spre a-i spori calitatea si mai ales pretul dorit de vinzator. O reclama transparenta, cuprinzatoare si strict la obiect este singura cale cinstita, pentru un produs dorit si de buna calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu